guzel_anne1 Papatyaseveerr bence kulağa hoş geliyor. Kerem Aras da güzel düşünürseniz eğer. Benimde oğlum olacak kısmetse GÖKTUĞ düşünüyoruz bizde
Papatyaseveerr guzel_anne1 Göktuğ isminden son anda döndüm ☺️ güzel bir isim ama hic alışamadım sanırım ğ olmasından kaynaklı. Ama siz vazgeçmeyin inşallah adıyla yaşasın 😍
guzel_anne1 Papatyaseveerr amin teşekkür ederim bende gerçekten başlarda bir alışır mıyım dedim ama rüyam da da o isimle bebeğime seslenince dedim tamamdır 😍