Aysun1981 Bu günleri gördüğüme inanamıyorum 😊 İnşallah önümüzdeki hafta içinde oğluma kavuşacağım. Sağlıkla gelsin inşallah 🧿 Tüm hamilelere, bebek isteyenlere, yeni bebişi olan annelere güzel dileklerimi gönderiyorum 🫶🏼💙💚
Sevilesi Aysun1981 sağlıklı şekilde kucağına almak nasip olsun inşaallah 🌸 benimde son 12 gün oğluma kavuşmak için ☺️🤰
Semra12344 Aysun1981 saol cnm sağlıkla alalım kıcaklarımıza son 39 benim de heyecan dorukta 🥰 daha çantamız bile hazır değil 35 de hazırlamayı düşünüyorum inşallah 😂🥰
Durununannesi46 Aysun1981 aynen bizim de son 9 görünüyor uygulamaya göre 🙈 salı kontrolümüz var bakalım o güne kadar doğmazsa küçük hanım 🤷🏻♀️ Kasılmalar kemik ağrısı dışında belirtim de yok benim. Mart bebekleri baya inatçı çıktı 😀
Brfant22 Aysun1981 amin inşallah bizim son 4, ben de inanamıyorum, kucağımıza alınca inanırım diye düşünüyorum artık 😂😂
SerraveAnnesii Amin inşallah 🙏🏻 Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤍 bizim son 0 😀 40+1 hafta olduk kızımın gelmeye niyeti yok 😀 sizin sezaryen mi olacak haftaya ?
Aysun1981 SerraveAnnesii normal bekliyoruz biz ama 4 kilo olduğu için ne olacak belli değil. salı günü kontrol var, o zamana kadar gelmezse konuşacağız doktorum ile 😊
SerraveAnnesii Aysun1981 Anladım canım sağlıkla gelsinler de nasıl gelmek istediklerini bebişler seçiyor 💕 benim şu an kilosu 3300 doktorum haftasına uyumlu doğumda çok zorlamaz dedi bakalım
Zehra_oztepe Aysun1981 Allahım evlatlarımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin benim de son 9 saatim kaldı sabah sezaryen olacağım dualar edin bana da dua ederim dua beklerim sizlerden 🤲🏻❣️😘
Aysun1981 Zehra_oztepe umarım çok çok güzel geçer canım 🧿 şimdiden tebrik ediyorum seni, dualarım sizinle 🫶🏼