Sumeyye27 Kızlar merhaba benim dünden beri kasıklarımda sancı var bugün daha çok ama akşam başladı halen devam ediyor durulmayacak kadar değil ama ilk önce belim ağrıdı sonra kasıklarım ağrımaya başladı sizce bu durum neden
Eymeninannesiiiii Sumeyye27 bende 35 deyim erken doğum riskim var aynı şekilde benimde sancılarım var adet sancısı gibi belimden başlayıp kasıklarımdan devem ediyor nst girdim buğün 50 lerde çıktı seninde sancın başlamış sanırım
Ezelhamza Eymeninannesiiiii ay bende aynıyım adet sancisi gibi sancim var dün doktor serum verdi akşamdan dir öyle adet sancim var bide sanci olurken akintimda çok gidiyor sizinde öylemi bebekte çok hareketli doktor kanamam suyun gelirse hemen geldedi
Songulykilicc Aynı durumdayım sabahda nişan geldi kanla karışık akışkan bi akıntı ama bekliyorum hastanede perişan olmak istemiyorum 😔