1oguzannesi Kızlaaarrr doğuramayanlar kulübü başkanı olarak iyi geceler diliyorum 😂 Sizlerin son durumu ne varmı doğum belirtileriniz yalancı sancılarınız 😇 Kaç gününüz kaldı 😌
Esmaonur 1oguzannesi uygulamaya göre son 41 görünüyor kasıklarımdan bacaklarıma vuran regl sancısı gibi sancılarım oluyor yarın kontrolüm var doktora soracağım. Hepimiz sağlıcakla alalım kucağımıza 🥰
1oguzannesi Esmaonur amin inşallah 😌 O sancılar bende de oluyo her seferinde doktora soracağım diyerek gidiyorum unutup geri geliyorum 😂
1oguzannesi Beyzan738 benide pazartesi sezeryana alayım diye teklif etti ama korkudan mi heyecandan mi neyse kabul etmedim odadan kaçar gibi uzaklaştım 😂
Beyzan738 1oguzannesi ayy 🥰 bende çok korkyorm ya nolcak nasl olcak die dusunp duruyorum şaka Maka geçti bitti doğurmaya az kaldı 🤷🏻♀️su gbi zaman Rabbim saglkla almayı nasip etsin inşallah hepimize🤲🏼🤲🏼🤲🏼🤲🏼