Hmzm65 Selindrellaa merhaba bende an itibariyle 30 hafta oldum fakat bebeğim iki hafta geriden geliyor ..sağlıkla gelsinler inslllah
Leylaa__gulser21 Selindrellaa aynen bi yandan doğum 🤰 heyecanı bi yandan da böyle geçmek ağrılar ama hepsi tatlı ağrılar bebeklerimiz sağlıklı olsunlar da bu günler de geçer
Selindrellaa Leylaa__gulser21 kesinlikle öyle canım onlar sağlıklı olsunlar zamanında gelsinler de ağrılar geçer unutulur önemli değil 🥰
Selindrellaa Hmzm65 merhaba burada bu konuyla ilgili çok soru açan olmuş ama önemi yokmuş son haftalarda toparlıyomuş onun için üzmeyin kendinizi 🌸
mercimeginannesiiii Hmzm65 Canım benimde bebeğim 2 hafta geriden geliyordu. İlerleyen haftalarda önce 10 güne sonra 1 haftaya düştü geriliği. Umarım seninde haftasına yaklaşır hayırlısıyla. Yakalamazsa da kendini üzme 2 hafta gerilik normal karşılanıyor.