Glsh14 Esmakks bende 26+3 um cok merak etmiyorum yakin zmaanda doktora gitmedim 1 hafta var kontrole.bende bekleyeyim suracikta☺️☺️
BerilDerin Klcaysgl Belli bi normal sınır var ultrasonda zaten en dip ve en yüksek kilo haftaya göre orda en sondaydı ama normalin içindeydi gene 🤣 bişey demedi yani
Merve-0535 Esmakks 26+1 de 990 gramdı. Şuan 28+2 yım 😂 bende merak ediyorum ❤️🥰 şurda durayım 🥰🎀 28 haftalara bakayım 💕🌸
suleesrky 26 haftalıkken 891 gram, 33 cm idi şimdi kaç oldu bilemiyorum. Sınırın altında değil ama minyon bir bebek dedi doktorum. 🌸