Sumiire ElisaMom ben ıslak mendilini aldım övdüler diye ama kuru ve ince geldi bana daha bebekte kullanmadım
ElifB08 ElisaMom bezini denemek için almıştım memnun kaldım ince yapısı. Islak mendilinizde kullanıyorum şimdilik memnunum
papatya981 ElisaMom bende doğum yapacağım baby turco aldım sleppy alacaktım ama sonuçta bebeğim karar verecek hangisine devam edip etmeyecegime bebeğin cildine göreymis primada bile pişik olan bebekler oluyormuş bende. Burda okudum 2 paket aldım bakalım simdilik
Yaprakdokumuseverrr ElisaMom Sleepy de kullandım prima da kullandım ama bence en iyisi beybi turco. Asla sızdırmıyor. Aynı derece tuvaletini diğer bezlere yapınca ille taşıyodu bu tamamen emiyor. Çok memnunum.
Zeyzeyp ElisaMom okdr bez değiştirdik baby turcoda kaldık çok memnum uzun zamandır kullanıyorum bu zamana kdr ne bir sızıntı ne bir taşma nede başka bir sorun çok şükür hiç yaşamadık tavsiye ederim
Yigitinannesi_ ElisaMom ıslak mendilleri çok güzel oğluma hep kullandm 3 yaşına gircek bezi birakti 2 yasinda ona slepyy almistm ama şuan çok pahalı baby turco aldm bu bebise denicz bklm severse bundan devam edicem