Gulcinn_07 Ormanmeyveli benim doktorum gerek duymadı 3lüye 4 lü taramaya sadece detaylı ultrasyon yaptık
Ormanmeyveli Merve4680 Benim temiz çıktı bende yaptırmak istemiyorum 4lü ve detayliya girerim diye düşünüyorum çünkü zaten 13 haftalik yaptirdim 16 da bir daha yaptirmanin anlami var mi bilemedim
Gamzedngdn Ormanmeyveli ilk kızımda düşük bir olasılık çıktı doktor önermedi zaten. Şimdi ikinci kızıma hamileyim ikili temiz çıktı 3 lüyü bu seferki doktorum önerdi ama ben yine düşük ihtimal diye yaptırmak istemedim. Zaten aldırmayacağım için