Aysemavi Kızlar ilk hamileliğim ve doğumdan hemen sonra sütüm gelmezse diye önlem amaçlı geçici olarak yenidogana verilebilecek hazır mama tavsiyesi istiyorum sizlerden, hangisi iyidir yenidogan için?
Asil_hatun Aysemavi 2 oğlumda 3 ay anne sütü ve doymuyordur diye bebelac verdim tombis tombis oldular ama 3 aydan sonra memeyi reddetip biberona saldılar hiç emmeyince sütüm de kesildi devam ettim mamaya tavsiye ederim ama iyi geldi iki oglumada
Yaprakdokumuseverrr Aysemavi Ben hipp kullandım şuan 2 numarasındayız yaşına kadar devam edicem. Ama baby goat içeriği daha temizmiş ben bidaha değiştirmeye cesaret edemedim kabul etmez diye ama siz baştan alıştırabilirsiniz
Sweetbabyy nursedahatira Evet bende bunu aldım hazımı kolay oluyormuş keçi sütü olduğu içi çantamıza koyucaz inş gerek kalmaz emer yavrularımız🤲🏻
Anneblogu Ben golden goat kullanıyorum keçi sütlü bir mama biraz pahalı diğer mamalara göre ama bence en iyisi bu
ikizlerinannesi97 Bebelac gold düşünüyordum bende sezaryan olucam ilk gebegimde sütüm geç gelmişti ama hipp yazınca arkadaşlar bi onuda düşündüm onu mu alsam acaba diye 😅😅
Zeyzeyp Aysemavi yani oğlum hemen emmedi eczane anne sütüne en yakın aptamil demişti onu almıştık cnm
Kamusbuglem Aysemavi ben ilk kızımda aptamil kullandım ama hippte cok tavsiye ediliyo bilmiyorum kaç gündür bende kararsızlık içindeyim