Naz12- Visanne kullanıyordum çikolata kistim var 6.5 cm ve bugün bıraktım başka bir doktora gittim doçent ilacı bırak erirmEz 6 ay gebelik dene dedi doğum kontrol hapını bırakır bırakmaz gebelik olur mu yoksa birkaç ay beklemek. Mi gerek yardım plisss😁🙏
nazlii1 Ahg ben 7 ay kullandım geçen ay bıraktım bekliyorum bakalım reglm 3 gün geçti dün test yaptım negatif ti ama
Ahg nazlii1 benim adet düzensizliğim vardı 4 senedir filan kullanıyorum arada bir ay filan bırakıyordum sadece evlendikten sonra hep kullandım bıraktığım ay hamile kaldım ama geç döllenme oldu 21. Gün filan yumurtlamam olmuştu
Ahg nazlii1 bir kaç gün bekleyip tekrar test yapın adetimin geciktiği gün erken gebelik testi yapmıştım ben çok silik çift çizgi çıkmıştı