elifbzdmr28 svbarut buna bende katılıyorum aslında evhamliyim ama hamileyim diye de bende çok kasmiyorum ama dikkat ediyorum tabiki ama işte bazen korkuyorum da bı tane de kaybım olunca korku az da olsa oluyo
Ozlm0916 elifbzdmr28 bebektir tabi canım sen kimsenin lafına kulak asma 20 haftana gelince daha net hissedersin şuan minik minik vurur