Cemrreedemirci Evet beta çok düşük. Eğer normal yolla düşmezse, iğneyle düşürürken çok bi ağrı veya acı yaşayacağımı düşünmüyorum. İkinci hamileliğim. İlki 29 Kasımda 8 haftalıkken kalbi durdu. Kürtaj oldum. Bunda da o şekilde müdahale olsun istemiyorum çok yıpranmıştım. İnşallah Pazartesi gününe kadar sıfırlanır, sıfırlanmazsa da iğneyle düşer. İlki düşmesin diye dua ediyordum, şimdide düşsün diye hayat ne garip..