Ödem çok fazla olmuş doktora danismali bence. Bol yürüyüş bol su içme, hareketsiz ayakta çok durmama dikkat edilmesi gerekenler.
Benim başıma gelmedi ama 31 im daha ve sonlarda daha çok oluyor. Özellikle gece olurmuş ve yüzde ellerde ayaklarda şişlik daha sık görülürmüş. Abalamin ilk gebeliginde olmuştu. Canı da acıyordu onun. Doktor yürüyüş bol su içme önermiş; şeker tuz hamur gibi şeyleri kesmesini istemişti.