Fikriye57
Ben 31. Haftadayim ve doktor değiştirmek için bekliyorum; kontrole gitmek istediğim doktor bir kaza geçirdi iyileşip gelmesini bekliyorum. Doğumuma yetişemez ise onun gibi müdahalesiz doğal doğumu destekleyen, eş ve douola desteğini önemseyen bir başka doktor var aklımda. Doğumda eşim yanımda olsun, bir risk yoksa doğal doğum yapayım, zor bile geçse kesi forseps vakum suni sancı vs uygulanmasın, bebeğimin kordonu hemen kesilmesin içindeki nabız durunca kesilsin istiyorum. İnşallah herşey yolunda gider ve bebeğime kolayca sağlıkla doğal yoldan kavuşurum.
Şimdiki doktorum eşin doğuma girmesini desteklemiyor, kötü değil ama bir güven bağı da oluşmadı bende. Gitmek istediğim doktor işini bebekleri çok seviyor, ebelere doulalara saygısı var, gebelerin isteklerine saygı gösteriyor, eş desteğini önemsiyor. Gidenler çok memnun.