Yani illaki okumak mı gerekiyor
Fatmaclk96 içten gelerek dinlemek de sevap hayırlı kandiller ben yasin okudum😊
Fatmaclk96 arapça okumasanız bile mealini okuyabilirsiniz niyetinizi alıp
Fatmaclk96 ben kahvaltı yemek vs hazırlarken açıp dinliyorum