Anneler merhaba 15 günlük lohusayım 30 haftalık doğan bebeklerim yoğun bakımdalar bu nedenle sürekli süt sağıp götürüyorum hastaneye. Ancak bi gün yüksek ateş ve titremeyle uyandım. Göğsüm şişmişti. 3 gündür sütümün rengi sapsarı ve sütümü sağarken sütümde kaymak gibi bir şey oluşuyor. Üstüne bir de korona oldum çocuklara geçer diye çok korkuyorum koronaylamı alakalıdır yada oluşan pelte süt değilde iltihaplanma akıntısımı aynı zamanda ara ara sapsarı su geliyor meme ucundan aklımda deli sorular yardımcı olur musunuz yaşayan varmı o süt bebeğe verilir mi eğer mastitse nasıl tedavi edilir yardımcı olur musunuz?