Duyguug 9+2 haftalık gebeyim prilam kullanıyorum ama son zamanlarda içtikten sonra miğdem bulanıyor ve istifra yapmak zorunda kalıyorum tekrar ilacı istifradan sonra içmelimiyim
SevimlimX Duyguug canım bende 21 haftaligim bu zamana kadar içtiğim halde kustum ilaç içtikten sonra kustuysam biraz igrenc olacak ama bakıyorum hap cikmissa içiyorum tekrar cikmamissa içmiyorum napiyim
isilbydr Duyguug ilacı kaç doz alıyorsun günde ? Gece yatmadan 2 doz almanı öneririm sabahda uyanınca hemen kalkıp kahvaltı yapma tekrar 2 doz al yatakta biraz dinlen öyle kalk. Günde 4 doz alabilirsin
elmaliiturtaa Bence doktorunuza danışın mutlaka biz ne söylesek boş olur şuan ben kullanmaya devam ediyorum içmediğimde tersim dönüyor 🌸
SevimlimX Duyguug doğrudur canım sende haklısın doktoruna danış o zaman ama şuna şahit oldum ilacı yuttum iki tane tam beş saat sonra kustum ikiside taş gibi çıktı hiç erimemis yani guvenme ilaca içtim iki saat geçti erimistir zannetme Allah kolaylık versin
Duyguug isilbydr 2 yatmadan önce alıyorum ama ağır geliyor artık sanırsam bugün tekrar sordum doktoruma dediğiniz gibi 4 taneye kadar alınabilen bir ilaç ben gece 2 sabah 1 atıyorum yeterli geliyor
isilbydr Ceyduygu Prilam geneli zaten günlük 4 dozdur Çoğunluk kullanımı gece 2 sabah 1 Öğlen bir 1 doz Bende aşırı bulantı yaşadığım için sabah ve gece 2 ser doz aldım. Zaten en basında sorduğum kaç doz alıyorsun sorusuydu. 31. Haftadayım hala içiyorum prilamı sormadık doktor okumadık yazı bırakmadım.
Ceyduygu isilbydr Nasıl ve kadar kullanıldığını biliyorum. Benim doktorum iki tane önerdi,herkesin yapısı farklıdır. Belki hanımefendiye farklı bir yan etki yapar bilemezsiniz,istemeden zarar verebilirsiniz.
isilbydr Ceyduygu ben Kaç doz alıyorsunuz diye sordum zaten okuduysanız. 4 doz iç demedim 4 doza kadar kullanabileceğini 4 doz kullanıyorsa eger alabileceği bir yöntemi söyledim. Nasıl kullanıldığını biliyormuşsunuz demek ki bu söylediğimde garip olan birsey yok.
Aysumt Bana da doktorum yatmadan 2 tane gündüz 2 tane toplam dört adet içilebilir demişti 22+1 deyim hala kullanıyorum ama kusma sonrası doz tekrarlanmalı mı onu doktora danışmalısın
Febelinayy Gece yatmadan iki tane içiyordum gün içinde biraz daha iyiydim çok fayda görmezsen sabah kalktigindada bir tane icebilirsin demişti doktorum ama ben içmedim günde en fazla 3 demişti bana