sevo_asc aynı şeyi geçen gün ben yaşadım yazın ki yıllık izinleri ayarlıyorlardı herkes kendi çıkmak istediği tarihi belirtiyordu ben ağustos ortası doğum yapacağım için hemen hemen temmuz sonundan itibaren beni doğum izni diye belirtti listede 37ye kadar çalışırsın heralde dedi ama sonradan izin kullanacağımı bunun işime yarayacağını düşünerek söylemişti.şöyleki ben belirttim 17. Haftamdayım mide bulantılarımla bile çalışıyorum ama bir o kadarda halsizim, valla ilerleyen zamanda ne olur bilemem 37ye kdar dayanabilirmiyim bilemem dedim. Çalışamayacağımı belirttikten sonra doktordan da çalışamaz raporu aldıktan sonra kimse sesini çıkaramaz kusura bakmasınlar