Seyda95 Arkadaşlar 35. Haftadayım bebişim önceden dışardan görülecek kadar sert vururdu bu hafta sadece minik minik kıpırdanıyo hiç sert hareketi yok , sadece dürtünce azıcık hareket ediyo normal mi acaba bi sıkıntı mı var ki ?
kartanesi02 Seyda95 bende 36 dayım hergün bi farklı oluyor bazen çıkacak gibi aşırı sert vuruyo bazı günlerde daha sakın oluyo normalmiş hareket varsa sıkıntı yok diyo doktorum bizde canımızın yanmasına mı alıştık anlamadım çocuk ne güzel sakin sakin oturuyo daha ne istiyosak 😁
Dilhunizade Seyda95 az once geldim.hastaneden doktoruma sordum gayet nrmal kendini kasinca veya tekmeleyince filan hissedebikirsiniz kimil kimil birsey beklemeyin yeri daraliyor cnku dedi
Seyda95 Zehra9616 sizin de mi öyle? , bazı arkadaşlar yazıyo bebeğim çok hareketli falan diye de korkuyorum acaba bizde bir sorun mu var diye
Zehra9616 Seyda95 yok korkulcak bisi yok 33 haftadan sonra ara sira cok derin uykuya dalar bebisler oyuzden normal yani 😊