gokboru122 Kadertny bende yaptırdım mecburen kanallı dişimin dolgusu düştü kanallı olduğu için anestezi uygulamadı röntgen de çekilmedim doğal olarak idareden kapattı gibi bişey doğumdan sonra detaylı gidicem 🥺🥺inşallah doğuma kadar bişey olmaz
Neslihan_21 Ben bugün 6 tane dolgu yaptırdım. Anestezi uygulanmaz ise hiç bir sorun olmuyor. Kendi doktorumda öyle söyledi dış hekimimde. Kadertny
Gizemkocar Kadertny brn yaptirmistim ancak doktoruma işlemin ne olacagini soyleyerek tabikide doktorunuza danişin..benim ufak bir dolgu islemi gbi bir tadilat yapılmıştı
Cigdemm1 Neslihan_21 benimde dolgulu dişim vardı kırıldı yarın kontrolüm var doktora soracağım 14 haftalığım şuan
Neslihan_21 Cigdemm1 geçmiş olsun uyuşturucu iğne yapılmaz ise dolgu yapmada veya dış temizletmede hiç bir sorun olmuyo. Bugün uyusturmadan yapıldı dolgularım öyle çok kötü dayanılmaz bir ağrısı olmadi da açıkçası.😌🤗