bussraozturk hamisbirben 🙋🏻♀️Ben gittim canım 22 haftada filandım sanırım sıkıntı olmadı 6 aydan sonra yazılamıyorsun dedi bana buradaki ehliyet kursu gittim şükür tekte de geçtim şükür sıkıntı olmadı☺️
Hatice_gzr2505 hamisbirben şuan 5 ayım bitti z🙂 ocakta yazılmıştm pazar günü direksiyon sınavım var 😊
mercimeginannesiiii bussraozturk Ben 👋 30 haftalıkken sınavdan geçmiştim. Hamile olduğum için ve çok heyecan yaptığım için bir miktar tolerans göstermişti komisyon üyeleri. Sınavdan sonra arabadan inerken hocam yanıma gelip doğurdun mu kız demişti 😂 Çok heyecanlanmıştım 😄
Selekuzey Ben gittim 7 haftalıkken hastane kurs arası çok kosturunca düşük yaşadım malesef tekte geçtim sınavimi aldım ehliyetimi hemen üzerine hamile kaldım 🥰