Ozlemelif
Kızlar merhaba size birşey sormak istiyorum 22 haftalık hamileyim ve çalışıyorum son zamanlarda iyice zorlanmaya başladım market ortamında çalıştığım icin üstüne birde astim hastasiyim kasadan en ufak bir temizlik ürünü geçmem bile beni tıkıyor ilaç kullanmam yasak arada hava alıyorum ama bir ise yaramıyor internette biraz araştırdım heyet raporu alabiliyormuşum yani işgöremezlik raporu ben bu raporu nasıl alincam ve bu raporu alırsam diğer haklarimdan yararlanabiliryormuyim doğum parası tazminat vs. Çünkü artık dayanamiyorum çalışabileceğim başka bir bolum yok çünkü markette nolur bilgi verin isten cikmam istemiyorum 10 haftam kaldi 32 olmama 32 haftam dolmadan isten cikarsam haklarımi keybediyrium lütfen yardımcı olun
Minikheyecan
Ben devlet memuruyum işçi konusunda bilgim ok ama bence iartlar aynıdır biz işgöremexlik raporu alınca tüm haklarımız devam ediyor ve maaş ödenmek zorunda. Maaşımızı alıyoruz ama her önüne gelene heyet raporu vermiyorlar sizib mazeretiniz yeterli olur mu bilmiyorum . Heyet içinde örneğin tıkanıyorsanız göğüse gideceksiniz muayene olacaksınız heyet raporu almak istediğinizi belirtin ona göre işlemler sürüyor