Bbbbs Anneoluyorummmm ayy benim son 3 son..bazen aşırı rahat oluyorum bazen aşırı ürkek…😦Kolaylıkla geçsin hepimizin doğumları inşallah..
Mom727373 Umarım sağlıkla kolaylıkla geçer 🍀 Benim daha 60 günüm var heyecandan ölüyorum bebeğime kavuşmak için 😍
Gonul_1 Anneoluyorummmm benimde 3 günüm var normal düşünüyordum ama açılmam yok ve bebek yukarıda hic doğum kanalına girmemiş sizdedemi aynı ne zaman Sezaryan konucaksınız nasıl karar verdiniz