nsaglr_ ben ilk çocuğumda sırf bu yüzden hamileliğimide kendimide mahvettim ve alerjik astıma çevirdi doğurana kadar öksürdüm öksürdüğüm için şiddetli şekild ekustum hatta kan kustuğumu hatırlarım.. Yemek yiyemiyodum yiyince öksüeüp kusuypdum anlatamam biraz nefes alabilmek için pencere açıypfum sabaha kadar ağlıyodum diyodum ya bana ya bebeğe bişey oluck diye.. Eski gönderilerime inerseniz ozamanlar yazmışlığıö çok var buraya.. Şimdi 2.ye hamileyim asla bırakmadım ilaçlarımı çümkü çok kötü oluyorum şuan 3 aydıe falan alerji olmuyorum ki ben 2 günde bir alerjik riniti tutan insandım.. Tavsiyem bikaç doktora görünün hepsinin görüşünü alın.. Ben şuan kullanıyorum alerji ilacımı burun spreyimide kullanıyorum yanlış yönlendirmek istemem ama alerjiniz varsa bikaç kbb doktoruna gidin hatta bide gögüs hastalıklarına gidin ona göre bi çözümler üretilirr..