Eflinimm Aaa demekki…beni extra ikna ettiniz çok haklısınIz😁 o alerji pişik vs konularını yazan hanımlar vardı ben ondan almamaya karar vermiştim..sizde aynı şeyi yaşamışsınız. sleepy bezim var 1 numara 80 adet. Kızçem doğunca memnun kalırsa o zaman alırım depolarım ilerleyen zamanları… Bebişi tanımadan şimdiden depolamamak lazımmm