Kızlar bende doğurdum sonunda 16 mart sabah 8 e randevu vermiştiler sezeryan için ama kızım gece 4 te gelmeye karar verdi sancım tuttu suyum geldi acil sezeryana aldılar çok şükür bitti ama gece kızımı yeni doğan yoğun bakıma aldılar biraz enfeksiyonu varmış antibiyotik tedavisi vericeklermiş dua edin bugün bende taburcu oldum sorunuz olursa cevaplarım