1oguzannesi 39+4 haftadayım 37-38 haftalarda ara sıra olan bulantım var sebebini bilen varmı normal bir durum mu acaba gün içinde ara ara oluyo hafif şekilde sonra geçiyor 🙄
Veto-anne 1oguzannesi bu sıkıntı bendede var bugün doktoruma muayeneye gittim reflü dedi 🤷🏻♀️Yani son aylarda olabiliyormuş kasların gevşemesinden ,mide bulantım ve mide yanması için ilaç yazdı
2107 1oguzannesi ben de 29cu haftadayım benim de oluyor mide bulantısı kusma bile oldu şarırdım ben de nıye böyle oldu
Deletedmom727271 Doğuma yakın bebek mideye baskı yaptıkça oluyor canım doğum belirtisi de kabul ediliyor bazı doktorlar tarafından. Ama normal tabi olması bebeğin yeri kalmadı 😊😊
1oguzannesi Deletedmom727271 ayy internetten bakayım dedim en kötüsü yazıyor valla içim şişti gebelik zehirlenmesi yazıyor direk 🙄
Deletedmom727271 1oguzannesi yok yav sen Google a ne bakıyorsun hep kötü şeyler yazar orada. İlk hamileliğimde bende 37den sonra kusmaya başlamıştım hastaneye gider ilk önce kusar sonra kontrole girerdim :) senin doğumda gelmiş artık sağsalim atlat inşallah 🌼
1oguzannesi Deletedmom727271 aynen valla . Kusmak yok ama böyle ara ara bulantı oluyo bugün daha yoğun yaşadım . 🙄 Amin teşekkür ederim 🙏❤️
1oguzannesi Aytentolga ameliyat sırasında duydum bulantı kusma ama son haftalarda bilmiyodum mide bulantısı oldugunu