Suk çok teşekkür ederim canım benim doktorum çok detaycı biri bence o sebeple istedi testi ama ikiz olduğumuzu mu unuttu yoğunluktan diye aklıma da gelmiyor değil yani yorumlarken çünkü şehirdışındayım telefonla görüştük detaylı ultrason için perinatologa git bir şey çıkarsa o zaman konuşuruz belki amniyon testi ya da başka bir şey önerebilirim dedi çok korktum ilk gün ama ne gelirse de Allahtan hakkımızda hayırlısı olsun inşallah sağlıkla alırız kucağımıza meleklerimizi 💕