Sybabyss Kızlar öğlen gelicek arkadasımla eşi ne yapayım? İlk gelişleri değil aile dostuyuz görüşüyoruz genelde 2-3 ayda bir
EsengulC Sybabyss öğlen olduğuna göre çay yanına bi kaç şey yaparsın kek olur börek olur patates salatası gibi bişey olur