Bebeğimi çok aşağıda hissediyorum tekmelerini şuan 28. Haftadayız ama yukarı çıkmış değil en son 23 haftalıkken doktora göründük o haftaya kadar doktor birşey demedi ama bende üstünde durmadım sonra çıkar diye ama hala aşağıda ve göbeğimle göğsümün arası boşluk sanki son aydayız doğum yaklaşmış da bebek mideden artık aşağı inmiş gibi hiç mideme baskı yapmıyor orası bayağı boşluk bebek aşağıda olabilir mi acaba ya beni korkutuyor bayağı