Kelebek66 Kızlar 2 gündür belim ağrıyor sırtım felan hele bi bulasik yikayim ortalığı toplayım kopuyor iyce çoğalıo gibi 12 haftaya kadar ağrı vardı ama geçmişti ne güzel bu agrilarim ayakta kalinca iyce bastiriyor neden acaba 😔😔😔
ElifAlknl16 Kelebek66 ay sorma ya bende 20 haftalık oldum o bel ağrısı asla geçmedi bi ev toplamam süpürüp silmem yetiyor hele eğilerek birleyler yapınca oturduğum zaman kalkamıyorum bide bacaklarıma kramplar girmeye başladı 😏
Kelebek66 Bu arada yaklaşık 2 haftadır bebek hareketlerimi hissediyorum kasiklarimda 3 4 gündür iyce yoğunlaştı ama kasiklarimda dolanıyor aşağıda
Ozum12 Kelebek66 bendede 15 haftadayım hafif bel agrısı vardoktoruma 13 haftada vardı sorduğumda erken dedi bel agrısı için belin ağrıdığında yorulduğunda uzan veya oraya masaj yap demişti daha gitmedim iki hafta sonra bir daha soracağım
Kelebek66 Ozum12 kuzum benim karnim çabuk cıktı ve aşağı doğru acaba oyuzden mi neden bilmiyorum bebeğin hareketlerini cok net hissediyorum dönüyor gibi kayıyor fln surekli
Ozum12 Kelebek66 olabilir doktor bana öyle dediğinde moralim bozulmuştu eşimle kayınvalidem de sen bakma ona bebek büyüyor tabi bel agrır dedi ve aslında çoğu kişide 15 17 vs haftalarda bel agrısı oluyor yazmış yani bende bebeğin büyümesine bağlıyorum normal bence yani bebek hareketlerini de yavaştan hissetmeye başlamışsın 🥰
Kelebek66 Ozum12 ilk gebeliğimde 18 haftalikken aşırı sancim olmuştu hic tinlamamistim ne kafaysa 🙄 biseyde olmadi bunda surekli biyerlerim ağrıdığı icin kafama takıyorum galiba
Kelebek66 ElifAlknl16 benimde damarlarim atıyor degisik degisik bacaklarim canım kizimda hic yasamamistim