Ruyakpl 17. Haftamdayım ve bugün sancıyla uyandım idrarımı yapamıyorum yanıyo acıyor lütfen yardım edin ne yapmam gerekiyor
Ruyakpl Faziletttt iki hafta önce kaşık ağrısından gittim idrar yolu enfeksiyonu dediler ama böle yanma falan yoktu idrarımda antibiyotik kullandım yeni bitti şimdi başladı yanmam acı falan
Asafeymeninannesi Aynı şeyi 4 hafta önce bende yaşadım hap yazdı 400 mg gibi bişeydi. Beni kötü etkiledi midem allak bullak oldu üst üste çıkarmaya başladım durumu doktora anlattım serum yazdı 5 gün içinde de geçti şükür. Muhakkak doktora görün ama bebeği etkileyebilir Allah muhafaza
Derya341986 Ruyakpl bende olmştu doktora git cnm önemli enfeksiyon bende antibiyotik kullanıyorum ama hala sarı akıntım var