Siz muhtemelen bu kısmı geçmişsinizdir ama merak edip girenler olursa diye yazayım😀Kızıma hamileyken detaylı ultrason için kendisine gitmiştik 3 sene önce gayet ilgiliydi herşeyi detaylıca baktı ve açıkladı. Dün de ikinci bebeğimin ikili taraması için kendi kliniğine gittik. Açıkçası ikili taramayı bu kadar ayrıntılı beklemiyordum. Detaylı ultrason kadar ayrıntılı inceledi herşeyi gösterdi ve tek tek anlattı yine. ilk bebeğimin ikili taramasını başka doktor yapmıştı hiç bu kadar bakılmadı sadece standart şeylere bakmıştı. Vakti gelince detaylıya da Ali Bey e gidicem yine. Tavsiye ederim gönül rahatlığıyla.