canım anneler pozitif düşünelim bazen açılan forumları okuyorum buradan soğuyorum açıkçası Allahtab gelen bir mucize taşıyoruz her ne şekilde olursa olsun dünyaya gelmek için hem biz hem bebeğimiz sabırsızlanıyor o kadar çeşitlendiki doğumlar sezeryan da olsa bizler neler atlattık şu 9ayda elbet geçiririz :) maksat motivasyon olsun diye yazmıyorum o kadar zamandır olumsuz anne yorumları okuyorumki eminim sizlerde öyle insan bi sarsılıyor acaba hamile olmak yanlış bir şey mi diye 🙄 hepimiz sağ Salim bebekler dünyaya getirelim inşallah evet ağrılarımız çok ama az kaldı sağlıklı olalım Bebeklerimize yetebilelim hiç kimsenin etkisi altında kalmadan Rabbim hepimize güç versin 🧡