Şuan hastaneden yazıyorum..
Bugün kontrolümüz vardı bazılarınız biliyordur düşük riskli gebeliğim vardı en başından beri. 13.haftadaydık bugün doktor kanama alanının geçtiğini söyledi düşük riski geçmiş ama biz sevinemedik. Bebeğimizin kalbi durmuş öylece kıpırdamadan yatıyordu biz bile görünce anladık o hissi anlatmam mümkün değil, kalp atışı da yoktu harekette. Vücut kendiliğinden atmamıştı ilaçla doğal yolla düşürdüler. Ayrıntılı ultrason falan derken sabah 10.30 da ilaçları almaya başladım 19.30 da düşük gerçekleşti. 3 aydır düşük riski olduğu korkusuyla düşük olmasın diye dua ederken bugün kalbi durmasına rağmen düşmeyen bebeğimi düşürmek için uğraştık ne tuhaf..
Bu kandil gecesi lütfen bana dua edin ilk gebeliğimdi. İnşaAllah sağlıkla hayırla tekrar hamile kalayım ve sağlıklı evlatlar doğurayım 🤲🏻♥️