happybaby123 Nasıl hissediyorsunuz bende çarpıntı korku var sanki elim ayağım titriyor ama heyecandan değil, transta gibiyim tadını çıkaramıyorum şu an sizde durumlar ney
Happybsrn happybaby123 aa yarın doğuruyor musun yanlış hatırlamıyorsam senin Bebek geriydi nasıl oldu iyi mi şimdi sağlıkla gelsinler inşallah 🤗 sonuca odaklan sonunda kavuşacaksınız 🥰
09Zeynep09 happybaby123 ömürlü olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah biran önce size iyileşir gelir inşallah 🙏
happybaby123 Happybsrn evet doğdu şükür kilosu boyu toparladı haftasıyla uyumlu doğdu ama solunum sıkıntısından dolayı küvezde inşallah yarın çıkar dualarınıza talibim🙏
Happybsrn happybaby123 kac haftalık doğum yaptın ki solunum sıkıntısı var,, inşallah bebeğin kucağında evine dönmek nasip olur🙏🙏🙏
BesteKc happybaby123 maşallah ona allah yardım etsin size de sizin için de çok zor. Allah tez zamanda kavuştursun size dua ediyorum 🤲🏾🤲🏾🤍