Smyye1B bende baya araştırarak aldım. Bir de en uygun fiyatı araştırarak aldım bu arada çünkü içerik güzel oldukça fiyatlar da çok yüksek. Banyo için mustela aldım (şampuan ve yağ). Vücut nemlendirici olarak bübchen, bir de pişik kremi sudocrem ama burst bee’den de çok memnunlar ama indirimi yakalamak lazım. Deterjan olarak green clean ürünlerini aldım, hiç kokusu yok neredeyse memnun kaldım. Bez ve ıslak mendilde Sleepy’nin ürünlerini tercih ettim. Islak mendilini bazı zamanlar kullanmayı düşünüyorum, onun dışında temizleme pamuğu kullanacağım 🙏