Elif0509 Gamzeyldrm hayır Doğum yapalı 10 gün oldu 10 gündür saat başı uyandırıp emziriyorum emmezse sağıp enjektörle veriyorum
Meleekk Gamzeyldrm uyanmaz canım. Nadiren uyanırsa uyanır. Ben 2 saatte bir uyandırıp emziriodum mutlaka. Bazen uyanmıodu hatta, uyandırmak için kendimi yırtıyodum resmen 😃 sarılık olmadı şükür 🙏 sizlerinkide olmaz inşallah 🙏🥰
Halime0638 Gamzeyldrm 10 güne kadar dikkat ettim 2 saatte bir uyandırdım acıkmış oluyor direk uyaniyordu zaten 10 günden sonra uyandirmadim kendisi ne zaman acikirsa o zaman uyandı
Blge1 Gamzeyldrm uyanmıyor ya gündüz özellikle ne yapsam uyanmıyor 10 günlük olduk bizde gece hiç uyumuyor bende çok zorlanıyorum uyuduğundada iki saat sonraya alarmmkuruyorum ama bazen duymuyorum üç saat fln oluyo sonra emziriyorum😔
Gamzeyldrm Meleekk bizimkin de oldu canım Maalesef sarılık 2 gün yattık hastanede şuan 1 haftalık oldu
Ece003 Gamzeyldrm ilk 2 hafta asla uyanmıyordu bende bıraktım uyusun diye sarılık oldu sakın aynı hatayı yapma 2 saati geçirmeden uyandır şimdi 3.5 haftalık gaz problemimiz var şimdi ise uyumuyor 😄