Aitaj_ adetin de geçmiş aslında baya bence vermelisin kan belirsizlik daha kötü birşey. Bende sabah verdim kanı bugün gecikmenin 5. Günü. Ikindim çıkar dedi sonuç. Aşırı heyecanlıyım bir defa kimyasal gebelik geçirdim Aralık ayında. Umarım bu defa sağlıklı artışlar görebilirim. Gerçekten insanı çok yıpratan süreçler