Vanilyasekeri34 Kızlar hastanede ne giycekseniZ ben sezeryan olucam ve hala güzel kaliteli pijama takım bulamadım.. o güpürlü saten mevlüt elbisesi tarzında şal olan takımdan da istiyorum ama karar vermedim. Son 79 günüm kaldı Doğuma. Sizler neler aldınız
Sehenz Vanilyasekeri34 hiç bi fikrim yok ama bel lastiğine çok dikkat et canım sezeryan olcağın için acıtmasın seni
burcuruli Vanilyasekeri34 ben normal düğmeli pijama takımı aldım evde de beyaz bir elbisem var onu yanımda götüreceğim fotoğraf falan çekilmek için yani o güpürlü olan şeyler biraz saçma geliyor tek seferlik sonuçta ☺️
HavvaNurr38 Vanilyasekeri34 Bende tesettür pijama takımı arayışındayım ama daha bulamadım. Kompedan mağazasında falan var mıdır aceba bakmak lazım
turefb Vanilyasekeri34 https://ty.gl/3egnolaapn ben bunu aldım, oldukça rahat, miyon ufak bi ana olduğum için de kolları boyu falan daha uzun oldu mankenden yani uydu tam bana 😁
Merveb46 Ben elbise aldım ilk oğlumda takım almıştım altı üstlü sezaryenden dolayı eşofmanla uğraşmak istemedim bu sefer kimona gibi birşey alırım kısa elbisenin üstüne hastanede yürürken
Ayse_60 Vanilyasekeri34 canım ben de sezeryan olucam normal pijama takımı uzun hırka aldımüstime başkana bişey almadım😂
12mommy Vanilyasekeri34 modanisa ve lcw sitesinden aldım hemde cok uygun ve en azından dantelsiz sade 😂🤦🏼♀️
hukukcuanne_06 https://www.lohusahamile.com/effortt-2426-lacivert-hamile-lohusa-4lu-set şu takım hoşuma gidiyor, ama daha 15.haftadayız o yüzden erken diye almıyorum inşallah artmaz fiyatı daha da😅 bu sitedeki seçenekler çok güzel ama hayatımda hiç elbise şeklinde giymişliğim yok rahat edebilir miyim bilmiyorum 🙂
turefb bebekveannesiii 300 liraya aldık biz Samsun’dan bi mağazadan 🤗 trendyolda daha pahalıymış. Yumuşaklığı rahatlığı vs çok güzel 😊
bebekveannesiii turefb hııı güle güle kullan canım yanlış anlama kötü değil güzel ama bu fiyata güpürlüler var ya ondan dedim😄😄
turefb bebekveannesiii güpürlüler pek benim tarzım değil, ben daha çok rahatçıyım😅 onları da gösterdiler aynı fiyattılar ama bunu tercih ettim😊 yanlış anlamadım ya tabiki herkesin zevki farklıdır😊 ben rahatına biraz fazla düşkünüm😅
bebekveannesiii turefb aynen ben de rahatına düşkün biriyim ama güpürlülerde fotoğraflarda güzel çıkıyo😄😄
user124578 Vanilyasekeri34 ben ilkinde de ili tane önden düğmeli pijama takımı aldım suanda aynı şekilde aldım indirim takip edip iki tane alabilirsin benim süslenip fotoğraf çektirmeye dermanım kalmadı yanımda fotoğraf makinesi bile götürmüştüm üzerimdeki pijamayla yatakta oturdum gelip yanıma poz verdiler 😂
turefb bebekveannesiii ayy doğsun bebişim de güzel fotoğraf eksik kalsın diyorum artık şiştim iyice boşverdim her şeyi🤭🤭😅
1canibrahim Vanilyasekeri34 bende aynı dertten muzdaribim. O güpürlü şalları zaten kendime yakıştıramıyrum peki nasıl olacak diyorum tesettürlü olan lohusa takımın bile boyunları çok açık şaştım kaldım 😁