Gamze06606 valla gazi hastanesinde özel giriş deniz karaaltıncabaya gidiyorum özellerde uygun geliyordu 260 liraydı ama son gittiğimde zamlanmış giriş yaptım 360 liraya çıkmış ama doktor dehşet derecede iyi bir doktor kontroller 30 dk felan sürüyor seninle baya ilgileniyor, ama doğuma girmiyor sadece planlı sezeryanlara giriyor ben normal istediğim için doğuma oradaki herhangi bir doktor giricekmiş diğer çalışma arkadaşlarımda soğum konusunda iyidir aklın kalmasın dedi