Kızlar gözümün önünden bugün zikzak vardı resmen o zikzak tarafı yüzünden göremiyordum ışık saçıyordu tuzlu şekerli falan şeyler yedim yarım saat sonra geçti doktor şekerinle tansiyonunun düşmüştür dedi elimde de uyuşma oldu bi zaman sonra acayip panik yaptım 🥺🥺🥺🥺