Ormanmeyveli ozkayaaz_ Bacım bugün gittim asla tavsiye etmem. Başı o kadar kalabalık ki asla ilgilenemiyor kimseyle. 1 de gittim 4 de sonucuma stajeri baktirdi. Herkes polikliniği kapatmış gidiyordu hala hasta bakiyordu düşün.
Minigin_annesi0 Sıra almak çok zor ama randevu talep açabilirsiniz mhrsden. Uygun randevu olunca bildirim gelir size
ozkayaaz_ Ormanmeyveli herkes çok beğeniyor çok iyi bir doktor denildiği için arkadaşımın tavsiyesi üzerine gidecektim ama randevu bulmak çok zor oluyor aşırı yoğun oluyormuş
Ormanmeyveli ozkayaaz_ Kadın karnina darbe almiş hicaya söyledi ağrım var diye bir şey olmaz dedi gönderdi
Nurgul_nurgul Müslime Aslı gürün de çok iyi bi doktor 3 aylık hamileyim arkadaşımın tavsiyesiyle ona gidiyorum 2 aydır o kadar tatlı bir kadınki insanın hergün gidesi geliyor kontrollere ne sorsam Güler yüzle cevaplıyor
Gamze06606 Nurgul_nurgul ben gittim size iyi davranmış sanırım bana zerre bilgi vermedi üzerine dalga geçer gibi konuşmalar sormasam kalp atışını söylemeyecek çoçuğun ben şikayet etmemek için kendimi zor tuttum
Nurgul_nurgul Gamze06606 Allah Allah çok şaşırdım ben cinsiyetini falan sordum hatta daha çok erken annesi diğer ay söylerim dedi gayet güzel bi şekilde arkadaşımda çok memnundu onun tavsiyesiyle gitmiştim zaten ben çok seviyorum müslime hanımı size niye öyle davrandı acaba çok şaşırdım üzüldüm sizin adınıza
Gamze06606 Bende bilmiyorum hiç artık eşşek saatiymiydi bilmiyorum soru onun yüzünden devletten soğudum artık o kadar para verip özele gideyim dedim son bir kere daha şansımı deniyecem başka bir hoca da artık olmazsa mecbur özel diyorum
Nurgul_nurgul Gamze06606 ben Sincan lokman hekime gidiyorum normalde ama doğumu şehir hastahanesinde düşündüğüm için ayda bir oraya da gitmeye çalışıyorum ki doğumda kaydım yok diye sıkıntı yapmasınlar