Kızlar aslında paylaşmak istemiyordum ama şunu gördüm ben hamileliğimin son aylarında burda çok bakmıştım doğum hikayelerine bana çoğu ilham gibi gelmişti inşallah demiştim ve oldu ❤️Hersey 16 mart başladı evet kızlar gece minik sancılarım grlmeye başlamıştı ben tam 40 haftayı doldurmuştum ister istemez korku sarmaya başlamıştı bi aksilik olacak diye neyse o akşam az az kasıklarıma vuran bi ağrı vardı dayanılmayacak gibi asla degildi hata çoğu kez o sancıyla uyudum uyandım nişanımın geldiğini fark etim ama ağrılarımda kesinlikle şidetlenme yoktu bekledim sabah saat 10 gibi doktora gitmeye karar verdim aslında ben sancılarımın şidetlenmesini bekliyordum gitmek gibi bir niyetim yoktu şu düşünceyle çıktım evden sancılarım az evladını riske atmamalısın kontrole git açılman olmasa bile iyi olduğunu bilmen yeterli neyse hastaneye vardık açıklık kontrol edildi meğersem benim 8 cm açıklığım varmış şaşkınlık içerisinde kaldım ikinci doğumum olduğu için kesinlikle ben ilk doğumda meğersem ölmüşüm ağrıdan sızıdan kesinlikle bu doğumum farkliydi doğumhaneye aldılar benim sancım yoktu herkes gibi bende çok şaşkındım suni sancı almama rağmen dayanılmayack bir ağrı ıkınma gibi birşeyim kesinlikle yoktu sadece bir kere bi sancı geldi kesinlikle ıkınma isteği degildi ben yere çöelmiştim doğumum sancılarımı karşılamak için bir anda bebek çıkmaya başladı beni hemen sedyeye aldılar bi iki ıkınmayla kesisiz doğum oldu minik kızım 3310 gram doğdu minicikti 6 tane dikişim oldu ve ben hala doğurduğuma inanamamıştım burdan gördüğüm doğumlara imrenerek bakmıştım meğersem ben ilk doğumum çok çok zor geçmiş nasıl dayandığımı gercekten inanamıyorum şunu söylemek istiyorum kesinlikle hiç birseyden korkmayın kimsenin doğumundan etkilenmeyin hiç bir doğum aynı değilmiş ben bunu anladım kendinizi iyi motive edin doğum bekleyen annelerimize bir moral olur umarım 🥰 tek üzüldüğüm evladımın enfeksiyonu vardı onu hastenede bırakıp gelmek zorunda kaldım yoğun bakımına aldılar tadavi olacak minik kızım bu yazıyı okuyan annelermizden kandil gecesinin hürmetine bana kızıma dua etmek sağ salim kavuşmak öğlene kadar emzirdim doyurdum sevdim kokladım bir gün geçirdik orda bırakıp gelmek çok zor oldu umarım biran önce kavuşuruz evladımıza duanızda bizide unutmayın lütfen iki evladımla evimizde olmayı dört gözle bekliyorum ❤️❤️