ftmm38 Ahmet beyden yeri geldi çok memnun kaldım ilgisinden ilk başlarda. Ama sonlara doğru küçük şeylere takıldığı için memnun kalmadım açıkçası. Bebek 50 gram eksik falan filan diyordu. Neye kime göre? Ve anlamlı bir değer değil 50 gram mesela. Herkes aynı kiloda doğmuyor. Genç bir doktor , daha toy olduğunu düşünüyorum. Bilgisine bir şey diyemem tabiki. Kordonu dolandigini söyledi 20.haftalarda. Ve bebek tersti daha. Direkt şuan sezeryan görünüyor dedi. Bunu demesi için erken değil miydi mesela? Zeynep burcu hoca mesela şey dedi. Kordon dolanmissa bile biz annelere söylemiyoruz dolandigini. Çünkü soylesek ne değişecek, anne ne yapabilir, iyice stres olacak, ki zaten normal doğuma engel değil kordon dolanması, bebeğin kalp atışlarını dikkate alarak bir sıkıntı yoksa normal dogurabilirler dedi. Bence profesyonel bir doktor bunu söyler 👍 Çok şükür kordonu sonradan açmış bebeğim, ve doğum pozisyonu aldı. Ama Ahmet bey beni bu şekilde bebek kordonu açabilir kendisi, pozisyon için de henüz erken dönecektir falan demedi. Umarım anlatabilmisimdir… Ben midyatta ogretmenim. Açıkçası ilk aylarımda işte çalışıyor olduğum için, bir riskim de olmadığı için midyatta bir yere gitmeyi tercih ettiğim için Ahmet beye gitmek durumunda kaldım. Ultrason cihazı net gösteriyor güzel sadece. Uzun dakikalar da ilgileniyor, konuşuyor, sorulara cevap veriyor onda sorun yok. Zaten dediğiniz gibi ücret veriyorsan bir zahmet ilgilenmek durumundalar.