Karelinannesi Kızlar henüz 16+3 haftalığım ve çatlamam yok. Çatlamaya başlarsam ve o zaman yağ kullanırsam fayda eder mi? Henüz birşey yok siz de durum ne?
MTugba Karelinannesi bende 21 haftalığım bacaklar çatladı göğüslerde çatladı karında çatlama yok. Yağı şimdiden sür bence çatlayınca bir anlamı kalmaz. Ben pek önemsemiyorum açıkçası yapacak bişeyim yok çatladı zaten çoğu yerim karnımda çatlar büyük ihtimal.
1408 Karelinannesi ben hiç bir şey kullanmadım çatlamadım doğum yaptım ama kuzenlerimin hepsi çatladı
SerraveAnnesii Hamileliğimin başından beri hep yağ kullandım. 30.haftada birden çatladım. Minik, minik kırmızı noktalar çıkmıştı sonra onlar genişledi. Yağ kullanmaya devam ettim ama önüne geçemedim şu an 40+0 🥲
Minigin_annesi0 Ben hiç bişey kullanmadım, kullananların çoğu çatladıklarını söylüyo. 33. Haftadayım bi tane çatlak oluştu şuana kadar
Alini Haftadayım hiç çatlama olmadı normalde ergenlikte çok çatlamam oldu bu kez çatlamamak için kendimce karnıma hep yağ sürdüm nemli tuttum. Zeytin yağı ve Hindistan cevizi yağını karıştırdım her akşam sürdüm. Hametan krem sürdüm gün içinde yağlı kalsın diye birde badger krem kullanıyorum. Şuanlık bir sorun yaşamadım aksine bana iyi geldi.
Alini Alini göğsüme sürmemişim kenarlarda çatlak oluştu bilseydim ilk günden gögsümede sürerdim 🤦🏻♀️
Asena17 Karelinannesi 37 haftaligim catlamadim kuzum hep kasindim aha catlicam dedim ama olmadi anlamadim bende
Moonlightttt Karelinannesi başlamadan kullannnn 🌼her karın ici bir olmuyor benimde yoktu 35. Haftamda başladı ve önünü alamıyorum şimdi 😔sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Bahar1508 Karelinannesi 33-34 gibi catladı benimki çoğunlukla bazen 30 da da catlıyor bugünden başla sürmeye etki ederse eder etmezse zaten yapacak bir şey yok genetik biraz
Asena17 Bahar1508 genetik diyorlar da inanmiyorum annem cok catlamis gebeliklerinde bende olsumadi vucudun yapisiyla alakali bana gore
Mrvnehir208 Karelinannesi catlaklar başlaması için henüz erken ama catlaklar olduktan sonra yağ kullanman fayda etmez simdiden kullan hergun nemlendirici krem kullan yağlı ve her zaman nemli olan bir cilt çatlamaz bunlari yaptım üçüncü gebeligim hic catlagim yok