12mart_mucizem Kestanegulsah merhaba bnde 5+2 tüp bebek annesiyim pazartesi kese için gidiceğim inşallah 🙏 ☺️
Kestanegulsah 12mart_mucizem çok sevindim sizin adınıza rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🥰
12mart_mucizem Kestanegulsah Allah razı olsun canım inşallah sağlıkla kucağımıza alalım evlatlarımızı 😍 🙏
Gozde0709 Kestanegulsah Ben 7 haftalık hamileyim 5+3 de keseyi görmüştüm canım bugünde kalp atışını duydum
biranneadayiyim Kestanegulsah Burda şey demişsiniz ya.. oğlumda 5+2 de kalp atışını duymuştum demişsiniz. Bende nasıl o kadar erken duydunuz özele mi gitmiştiniz yada alttan mi muayene ettiler de öyle erken duyabildiniz diye sordum
Kestanegulsah biranneadayiyim evet canım özele gidiyordum 4 haftanın içinde kese göründü 5+2 de kalp atışı duyuldu bebek görüldü ama alttan muayene hiç olmadım
Mucizebb Bnde 4+ 5 kan vermedim yarin aksam verecgim insalh pazrtesi de doktra gidecgim klomn kulndim cogul bebelik korkusu var icimde
ZMM8888 Merhabalar bnde tüp Bebek ile hamile kaldım 5+3 ama bnm kasık ağrım var sanki adet olucakmışım gibi korkuyorum acaba sizde de varmı bu sorun perşembe günü ultrason gunum ozmna kadar bir hafta var korkuyorum acaba normal mi bu agri
12mart_mucizem ZMM8888 merhaba evet ara sıra bnde de ağrı var ama stres yapmayın zaten bz kalp atışlarını duyana kadar rahat edemeyeceğiz 🙏❤️