1Asyaaa- Kızlar bugün 38 hafta olanlar kimler bende 2 gündür kasik sancisi var gece uyandirdi düzenli degil gunduz de hafif devam etti bebegin kilosu az yarin doktor bakicak alip almadigina göre sizde durumlar nasıl
Bbbbs 1Asyaaa- merhaba bende tam 38 haftalığım pztesi doğumum var Allah’ın izniyle insallah..bende en değişen belirgin belirti sıfır iştah ve kusma..bu arada sizin az dediğiniz bebeginizin kilosu kaç ki?
Ayse_35 1Asyaaa- pazartesi 37 bitiyor benm, 38 bitmesi bekliyorum ben, Çarşamba kontrol m olacak. Bende kilosunu merak ediyorum. İki gün iyi iki gün kötü öyle devam ediyor, ayakta fazla duramıyorum, bel ağrısı kasık ağrısı oluyor 🥴
Sibel4248 1Asyaaa- 38+1 son 1 haftadır her gece bugün doğurcam diyorum sabah kalkınca bu gecede doğuramadik diyorum🤣 sancim vs hiç birsey yok. İlk bebek. Bekliyoruz bakalim🤣
Zeytininannesi01 1Asyaaa- Benimde bebeğim kilo almıyor şuan 2800 kilosu 2 hafta geriden geliyor şuan 38+1 günlüğüz ama kontrolde 36 haftalık gözüküyor herşeyi yiyorum kilo alsın diye sadece ben kilo alıyorum bebek almıyor 😢22 marta sezeryan günü verdi doktor
Sedaneva Benim 38 bitti. Aylardır zaten rahim sancısı çekiyordum. Son 1 aydır da rahim, karın, kasık ve bel ağrısı karışık. Midem yanıyor gün içinde sık sık. Dün ve önceki günler az almıştı, hatta doğuracağım da ondan sandım, tık yok. 😞
1Asyaaa- Ben ptesiden beri geceleri sanciya uyaniyorum sonra geciyor. Ama dun gece resmen uyuyamadim gunduzde devam etti ara ara duzenli olmadigindan bisi yapmiyorum ama endiselenmedim de değil