Kızlar nasılsınız nasıl gidiyo hamilelik? Detaylıya girdiniz mi? Alışverişlerde ne durumdasınız sohbet edelim 🥰 bizim sadece beşiğimiz kaldı çoğu şeyi erkenden bitirdik şükür detaylıda da kızım az naz yaptı 2. gitmemde zor gördük yüzünü ama şükür sağlıklıyız 🥰