ebruneco1108 Selam kızlar Mayısta kimler Doğum yapcak? Tahmini tarih ne? Cinsiyet ne ve isimler bellimi? 😍😍 Bizimki tahmini Doğum 18 Mayıs inşAllah kızımız olcak ve ismi Eslem Hamide olcak💕 Sağlıkla kucağımıza alırız inşAllah🤲🏻💕
kuzeymomss ebruneco1108 19 Mayıs tahmini doğum 🤰🏽Oğlumuz olucak ismi Kuzey Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🧿🥰
kuzeymomsss ebruneco1108 aslında 17 mayıs fakat sezeryan olacağım için ya nisan sonu yada mayıs başı büyük ihtimalle mayıs başı olacak. 8 nisanda gün almaya gideceğiz kısmetse, bal yanaklı bir oğlum olacak inşallah ismi de kuzey 💙
Hazalkaralar ebruneco1108 gününü doldurmak isterse 11 mayısta bekliyoruz inşallah Aybars Alp olacak güzel kız anneleri size ve kendime söz veriyorum kadına değer veren, kadının yoluna engeller koyan değil kadının yoluna ışık tutan hayatındaki kadınların yüreğinde çiçekler açtıran bir adam yetiştireceğim 🌸
ebruneco1108 Hanifedurmus inşAllah Sağlıkla kucağınıza alırsınız🤲🏻💕 Mayıs ayı kız ayı gibi gözüküyor😍
Minigin_annesi0 3 Mayıs gösteriyor gününde mi gelir bilemiyorum 😍 kızım olacak ZEYNEP NEFES olacak adı inşallah. Sabırsızlanıyorum çok az kaldı. Son 48 gün
123456__ kuzeymomsss Allah sağlıcakla kucagınıza almayı nasip eylesin İnşaAllah canım. Seninle aynı tarih doğumumuz . Ben de sezeryan istiyorum kaçıncı haftada alıyorlar genellikle?
Lnur 19 mayıs ebruneco1108 19 mayıs görünüyor cinsiyetimiz kız ama isim konusunda hala kararsızız 🤭😃 ceylin umay olabilir ama 😃🐣
AyseEB 12 Mayıs inşallah kızımızı kucaklayacağız ancak ismi hala “bizim kız” maalesef karar veremiyoruz
Gzdozlm ebruneco1108 Bizimde 12 mayıs Allah izin verirse 🥰 İsmini İnci olcak ama belki yanına ek olarak marin de olabilir diye düşünüyoruz 💕
ebruneco1108 Gzdozlm yaa inci cok güzel bir isimmm💕 sağlıcakla kucağımıza almak nasip etsin Allahım inşAllah🤲🏻💕
Nisrem ebruneco1108 merhaba bizimde tahmini 13 mayis ama en gec 5 mayista alir diye dusunuyorum sezeryanliyim cunku.Bizimde kizimiz olucak ins isminide Ecem koyacagiz
ebruneco1108 Nisrem yaa Allah kolaylık versin Sezeryan olmayı sizmi sectiniz? Bu arada isim çok güzel💕
Bebetonunannesii 7 Mayıs doğum inşallah kızım olacak isim olarak ARVEN MİNA düşünüyoruz 🥰 hepimiz sağlıklı bi şekilde kucağımıza alalım bebişlerimizi inşallahhh ☺️☺️
Extreme34 ebruneco1108 gününü beklerse 17 Mayıs ama erken doğum olacak dedi doktorumuz Rahim ağzı kisalmis.Ismi Güneş olacak nasipse☀️🌞🌝